دمنوش های نیوشانیک

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

هيچ وقت نمي توني فنجون چايي به اندازه كافي بزرگ و كتابي به اندازه كافي طولاني پيدا كني كه من رو راضي كنه.


بازدید : 390 | تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت : 11:53 |
برچسب ها : ,

جمعه / ۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۸ دسته‌بندی: سینما و تئاتر  کد خبر: 95110805098 خبرنگار : 71091
در گفت‌وگو با ایسنا مطرح شد:

اظهارات رضا کیانیان درباره‌ی یک تبلیغ

حضور رضا کیانیان و کیومرث پوراحمد در ایسنا
رضا کیانیان درباره‌ی دلایلش برای پذیرش یک تبلیغ و همچنین اظهارات جنجالی یک عضو شورای شهر سرانجام سخن گفت.

عکس رضا کیانیان این روزها در سطح شهر در تبلیغات یک دمنوش گیاهی در بیلبوردهای شهر خودنمایی می‌کند؛ این بازیگر در پاسخ به ایسنا درباره‌ی دلایل‌اش برای پذیرش این تبلیغات گفت: این روند در میان بازیگران در جهان مرسوم است و چیز غریبی نیست! بعضی بازیگران،کالای را که به شخصیت اجتماعی شان نزدیک‌تر هست را تبلیغ می‌کنند، مثلا یک تبلیغی هست درباره قهوه که آل‌پاچینو آن را تبلیغ می‌کند؛ آل پاچینو یک بازیگری است که کافه نشین است و قهوه خور! بنابراین این تبلیغ خیلی به او می‌نشیند.

او ادامه داد: در این سال‌ها چندین شرکت به من پیشنهاد کردند که برای آن‌ها تبلیغ کنم اما هیچ کدام از آن‌ها تا به حال با شخصیت اجتماعی من جور نبوده است، اما این تبلیغ اخیر با شخصیت اجتماعی‌ام و برندی که از خودم ساختم، جور است.

رضا کیانیان در توضیح دلایل‌اش برای پذیرش این تبلیغ گفت: من در عین حال که فعال محیط زیست هستم، فعال اجتماعی هم هستم و برای مسائل شهروندی‌ و سلامتی دغدغه دارم.

او در ادامه سخنانش مطرح کرد: این شرکت محصولات متنوعی چون قهوه، چای و... دارد اما من فقط برای دمنوش مثلثی آن تبلیغ کردم و دلیلی قانع‌کننده برای خودم داشتم که اجازه دادم عکس‌ام را بر روی بیلبوردها بگذارند چون محصولی ست؛ «صددرصد ایرانی، صددرصد طبیعی» در تبلیغ این محصول هم به تولید داخلی کمک می‌کنم و هم محصولی را تبلیغ می‌کنم که طبیعی است و هیچ افزودنی ندارد بنابراین برای سلامتی خوب است.

رضا کیانیان در توضیح بیشتر درباره‌ی دلایلش گفت: یک نکته مهم‌تر این است که کیسه سه گوشی که این چای داخل آن است، برخلاف کیسه چای‌های دیگر قابل بازیافت است؛ یعنی ما یک پلاستیک را در طبیعت رها می‌کنیم باید هزاران سال طول بکشد که به طبیعت برگردد اما کیسه‌های این دمنوش در عرض سه ماه قابل بازیافت است و اگر آن را در خاک چال بکنید بعد از سه ماه قاعدتا اثری از آن نخواهید دید. در نتیجه وقتی یک شرکتی با چنین مشخصاتی محصول خود را آماده می‌کند چرا برای آن تبلیغ نکنم؟! خصوصا اینکه با آنچه که من همیشه در شعارها و حرف‌هایم می‌زنم مطابقت دارد، در واقع یک برند دارد برای یک برند دیگر تبلیغ می‌کند. این تبلیغ هر دو را تقویت می‌کند و هیچ کدام را تضعیف نمی‌کند پس اگر بروم برای محصولات دیگر ی که با شخصیت اجتماعی من جور نیست تبلیغ کنم در واقع دارم برند خودم را خراب می‌کنم و احتمالا موجب  تخریب خودم و خنده بقیه خواهم شد!

بازیگر «آژانس شیشه‌ای» واکنش‌ها را طی چند روز اخیر مثبت دانست و یادآور شد: سال‌های پیش که آقای جمشید مشایخی برای یک کولر گازی تبلیغ کرد، خیلی‌ها به او حمله کردند ولی من از ایشان دفاع کردم و یک مقاله نوشتم که چرا نباید ایشان تبلیغ یک محصولی را انجام بدهند؟! این حق هر بازیگر و آدم مشهوری است که این کار را انجام بدهد.

کیانیان گفت: بعد از آن یک دوره‌ای وزارت ارشاد، اجازه نداد بازیگران تبلیغ بکنند تا دوباره شرایط فراهم شد و بازیگرانی چون بهرام رادان، محمدرضا گلزار و... این کار را انجام دادند و من از همان مقطع موافق بودم که این کار باید انجام بشود.

این هنرمند که دغدغه‌های اجتماعی دارد با بیان اینکه "سرمایه قاعدتا کار می‌آفریند بنابراین ما نباید با سرمایه‌داران بد باشیم" ادامه داد: سرمایه‌دار اگر نباشد کار نیست، من با دزدی و کلاهبرداری  مخالفم. یعنی پول‌هایی که بدون تولید و زحمت جابه‌جا می‌شوند و جیب مردمی خالی می‌شود تا جیب اقلیتی پر شود. ولی سرمایه‌داری که یک کارخانه درست می‌کند و بواسطه‌ی آن چندین نفر سرکار می‌روند و چندین خانواده به رفاه می‌رسند، که بد نیست.

بازیگر «یک تکه نان» در عین حال خاطرنشان کرد: اگر ما شروع کنیم به نابود کردن سرمایه‌دار مولد، تولید خصوصی از بین می‌رود و  دولت به عنوان سرمایه‌دار وارد میدان می‌شود و تولید دولتی قاعدتا در هیچ کشوری جواب نداده است، چون باعث فساد می‌شود. در حالیکه تولید در بخش خصوصی جواب می‌دهد چون رقابت ایجاد می‌شود و خود رقابت باعث رشد کیفیت و مشتری سالاری خواهد شد. همان‌طور که در اصل ۴۴ قانون اساسی ما، بدان تاکید شده است.

رضا کیانیان تاکید کرد: تولید و سرمایه‌گذاری دولتی چون یکه تاز است و بدنبال اهداف دیگر است، تولید بی‌معنی می‌شود مثل فیلم‌هایی  که دولت تهیه کرده است، در مقایسه با فیلم‌هایی که بخش خصوصی تهیه می‌کند. برای دولت مهم نیست آن فیلم تماشاگر داشته باشد یا نه! سود بدهد یا نه! فقط بخشنامه و دستور بالا دستی و جواب به آن دستور و بخشنامه اهمیت دارد! مثل انبوه فیلم‌هایی که تلویزیون با عنوان نود دقیقه‌ای تولید کرد.

او در عین حال گفت: اما سازندگان فیلمی که در بخش خصوصی تهیه شده است تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که حتما به نمایش درآید و تماشاگر راضی باشد و سرمایه‌ی سرمایه‌گذاری که پول برای تولید گذاشته برگردد، مردم باید از فیلم خوششان بیاید و راضی باشند اما سرمایه‌گذار دولتی برای بازگشت سرمایه فیلم دغدغه‌ای ندارد که سرمایه‌اش برگردد. دغدغه‌ای هم ندارد که فیلم خوبی از آب در آید، پس سرمایه‌داری و سرمایه خصوصی ذاتا چیز بدی نیست.

او ادامه داد: در تمام کشورهای وقتی چرخ تولید راه می‌افتد بیکاری از بین می‌رود، رفاه بوجود می‌آید و دموکراسی کم کم شروع به رشد می‌کند.


بازدید : 276 | تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت : 11:45 |
برچسب ها : ,

رزماری یعنی معدن خاصیت، یعنی دوست سلامت بدن، یعنی عطر دل انگیز تندرستی! در این مطلب کوتاه گلچینی از خواص این گیاه معطر و روش‌های استفاده از آن را مرور می‌کنیم. لطفاً با ما باشید.

رزماری حاوی ترکیباتی به نام «کولین» است که چربی‌های کبد را کنترل می‌کند و برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.

رزماری به دفع صفرا کمک می‌کند و برای مقابله با گرفتگی عضلات دستگاه گوارش، نفخ و یبوست موثر عمل می‌کند.

این گیاه معطر حاوی خواص دیورتیکی (ادرارآوری) است و برای همین هم روی کلیه‌ها اثر می‌گذارد و از ابتلا به روماتیسم پیشگیری می‌کند.

اگر نمی‌خواهید کلیه‌هایتان سنگ تولید کنند و یا اینکه خدای نکرده بیماری نقرس به جانتان بیفتد به سراغ رزماری بروید.

رزماری نیز مانند آویشن خاصیت خلط‌آوری دارد و جوشانده‌ی آن برای مقابله با عفونت‌های برونشیتی و درمان سرفه موثر است.

متخصصان مصرف رزماری را برای تسکین اعصاب، رفع بی‌خوابی و استرس نیز توصیه می‌کنند. باید بدانید که یونانی‌های باستان از رزماری برای تقویت حافظه‌شان استفاده می‌کرده‌اند.

در نهایت اینکه اگر دوست دارید موهای بلند و پرپشتی داشته باشید نیز به رزماری نیاز خواهید داشت.


بازدید : 342 | تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت : 18:51 |
برچسب ها : , ,

دمنوش گياهي برای چه کسانی مناسب است؟؟؟

 

  افرادی که اضافه وزن دارند

  افرادی که اشتهای زیادی دارند 

   افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند  

  افرادی که دچار بیماریهای گوارشی(نفخ، زخم معده،سوزش معده،ورم معده)هستند

  افرادی که دچاربیماریهای اعصاب(دلهره ، اضطراب،افسردگی،الزایمر،تشنج)هستند

  افرادی که دچار (کلسترول، فشارخون، الرژی ،اسم ،قند خون،میگرن،بیخوابی)هستند

  افرادی که دچار (ارتروز ، دردهای مفصلی، روماتیسم،پوکی استخوان،اسپاسم )هستند

  سلولیت، سکته قلبی، التهاب کلیه، یائسگی، دردهای قاعدگی،ضعف عمومی،کم خونی  

 

و در آخر برای همه دوستان که اهل چای های خوشمزه هستند


بازدید : 336 | تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت : 11:26 |
برچسب ها : , ,

خانم هایی که دوست ندارند در اثر ورزش صورتشان لاغر شود به این مواد غذایی اهمیت بدهند

 

 سالاد کاهو و جوانه گندم قبل از خواب مصرف کنید

 

 از هویج پخته شده استفاده کنید

 

 سیب زمینی پخته شده بعد از تمرینات فراموش نشود

 

 از سبزیجات هم به صورت خام و در غذاهایتان استفاده کنید

 

 از آجیل ها در طول روز کمک بگیرید

 

نوشیدن آب یکی از اصلی ترین عامل جلوگیری از لاغری صورت است

 


بازدید : 349 | تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت : 11:23 |
برچسب ها : , ,

‌دوستان عزیز

نیوشا در حال حاضر بزرگترین شرکت تولید دمنوش های گیاهی خاورمیانه هست .

و این نتیجه رو ما بعد از سی سال نگرفتیم ،

فقط بعد از ۴_۵ سال !!

 

ما فقططط واسه سود خودمون اگه میخواستیم کار کنیم،
براحتی این محصول رو به صورت عمده توی عطاری ها
داروخانه ها
و بقالی ها
توزیع میکردیم .

نه بصورت تک به تک ، و با زمان گذاری های زیادی که داره توسط مشاورین این کمپانی میشه
ما شرایطو اینجا فراهم کردیم که تقریبا تمام کسانی که مشاورشونیم نتیجه مطلوب روببینند ازدم نوش های نیوشا
(البته اینکارم واسه خودمون میکنیم، چون نتیجه شما حس خوبی بهمون میده) 
با این هدف که شما هم بیشترین نتیجه رو میگیرید
ما هم قول میدم بهتون کمک کنیم تا نتیجه عالی بگیرید
شاد و خوش اندام باشید


بازدید : 430 | تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت : 11:8 |
برچسب ها : , ,

فواید بهارنارنج :

مهم‌ترین خاصیت دارویی بهارنارنج تاثیر آن روی سیستم عصبی بدن است.
بهار نارنج بر روی سیستم عصبی مرکزی انسان تاثیری آرام بخش می گذارد و به همین دلیل درمانی فوق العاده برای بی خوابی و اضطراب و تسکین اعصاب است.
بهارنارنج آرامش‌بخش و ضدهیجانات دستگاه عصبی است
سردردهای عصبی و همچنین میگرنی را کاهش می‌دهد.
برای رفع ضعف اعصاب مفید و نشاط آور است
افرادی که مشکل اختلال خواب دارند، می ‌توانند پیش از خواب، مقداری عرق بهار نارنج با چای مصرف کنند.اگر از این محلول ۲ ساعت قبل از خواب استفاده کنند خواب بسیار آرامی خواهند داشت
عرق بهار نارنج برای رفع غم و افسردگی مفید است.
دم کرده گل درخت بهارنارنج برای برطرف کردن قولنج های عصبی مفید است.


بازدید : 588 | تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 ساعت : 18:41 |
برچسب ها : , ,

تشخیص مزاج
1.سردي و گرمي بدن را بررسي كنيد
براي شروع بايد سردي و گرمي بدن را بررسي كنيد. به كمك اين روش مي‌توانيد نخستين قدم را براي شناسايي گرمي يا سردي مزاج‌تان برداريد. تنها كافي است بخشي از بدن مانند ساعد فرد را لمس كنيد و دقت كنيد كه با لمس آن چه احساسي را تجربه مي‌كنيد در صورتي كه با لمس بدن فرد مثلا لمس ساعد يا بازويش احساس گرما و حرارت كرديد او داراي مزاج گرم است. اما اگر هنگام لمس بدن فرد احساس سرما كرديد اين امر يكي از نشانه‌هاي سردمزاجي در آن فرد است.
2. بافت بدني نرم داريد يا سفت؟
مرحله بعدي براي شناسايي نوع مزاج، بررسي ميزان نرمي و سفتي بافت‌هاي بدن، عضلات و پوست فرد است. چرا كه افراد مختلف در مقايسه با هم بافت‌هاي بدني متفاوتي دارند كه تشخيص و شناسايي دقيق آنها مي‌تواند جزئيات كامل‌تري براي شناسايي نوع مزاج در اختيار فرد قرار دهد.
در صورتي كه با لمس بدن فرد گرما احساس كرديد و علاوه بر گرما متوجه شديد بافت بدني او نرم است و با فشار سرانگشتان بافت به راحتي فرو مي‌رود اين فرد علاوه بر گرمي مزاج داراي رطوبت نيز هست. بنابراين او ويژگي‌هاي مزاج گرم و مرطوب را دارد. اما در صورتي كه با لمس كردن بدن فرد احساس گرما كرديد اما خشكي و زبري خفيفي را زير سرانگشتان دست‌تان احساس كرديد او علاوه بر گرمي، خشكي مزاج نيز دارد. پس او يكي از علائم گرمي و خشكي مزاج كه همان حس گرما و خشكي در بافت و پوست بدن است را دارد. ممكن است با لمس بدن فرد تجربه ديگري داشته باشيد. در شرايطي كه با لمس بدن فرد احساس سردي كرديد اما اين سردي با نرمي پوست و بافت گوشت آلود بدن نيز همراه بود او داراي يكي از علائم مزاج سرد و مرطوب است كه در ميان درمانگران طب سنتي با عنوان مزاج سرد و تر نيز معروف است. و اما در شرايطي كه شما بدن فرد را لمس كرديد و از آن سرما دريافت كرديد و در عين حال با لمس بافت بدن با سختي و سفتي رو به رو شديد و احساس كرديد بافت بدن او خشك است مي‌توانيد او را داراي ويژگي‌هاي مزاج سرد و خشك بدانيد.
3. پوست شما چه رنگي است؟
بررسي رنگ پوست در كنار بررسي بافت بدن و سردي و گرمي آن مي‌تواند سومين گام براي نزديك شدن به نوع مزاج و طبع هر فرد باشد. درمانگران طب سنتی برای شناسایی نوع مزاج علاوه بر بافت بدن و استخوان‌بندی به رنگ پوست نیز برای شناسایی نوع مزاج افراد توجه می‌کنند. از ديدگاه اين درمانگران رنگ پوست مي‌تواند نشانه خوبي براي بررسي نوع مزاج و طبع باشد.
در شرايطي كه پوست فرد سفيدرنگ و مايل به سفيد باشد مي‌تواند نشانه خوبي براي تشخيص سردمزاجي فرد باشد. البته اين رنگ علاوه بر اين مي‌تواند نشانه كم‌خوني او نيز باشد. افرادي كه پوست بدن آنها قرمز رنگ يا مايل به قرمز است از جمله افرادي هستند كه داراي مزاج گرم هستند. اين افراد پوست مايل به صورتي و قرمز دارند و علاوه بر گرمي مزاج در گروه افراد پرخون نيز قرار دارند. كساني كه پوست بدن‌شان زرد رنگ يا مايل به زردي است از جمله افرادي هستند كه علاوه بر گرمي مزاج با خشكي مزاج نيز رو به رو هستند. اين افراد در طول زندگي با مشكلات ناشي از غلبه صفرا در بدن رو‌به‌رو مي‌شوند. در افرادي كه پوست بدن آنها تيره و كدر است و به اصطلاح رنگ لب‌ آنها بادمجاني‌رنگ است نشانه‌هاي مزاج سرد و خشك وجود دارد. اين افراد با غلبه سودا نيز در بدن روبه‌رو هستند. مردان و زناني كه پوست آنها سفيد رنگ و مايل به رنگ گچ است. در گروه مزاج‌هاي سرد و مرطوب يا سرد و تر قرار دارند. يكي از نشانه‌هاي بارز وجود اين افراد غلبه بلغم است كه بر زندگي روزانه آنها تاثيرگذار است.
4عضلاني هستيد يا استخواني؟
یکی دیگر از مواردی که درمانگران طب سنتی به کمک آن برای شناسایی مزاج افراد مختلف اقدام می‌کنند، بررسی ظاهر و شکل اندام، عضلات و میزان عضلانی بودن بدن است. افرادی که دارای بلاتنه‌ای فراخ و پهن هستند دارای گرمی مزاج‌اند. افرادی که اندام‌های بدن آنها بزرگ است و عروق برجسته و نبض قوی دارند هم اصطلاحا دارای گرمی مزاج هستند. در صورتی که فردی عضلات کلفت و بزرگ و تاندون‌های ظریف‌تر داشته باشد این امر نیز نشانه گرمی مزاج است. برخلاف موارد ذکر شده اگر فردی دارای اندام‌های کوچک و بلاتنه کوچک داشته باشد این امر نشانه سردی مزاج است. داشتن نبض ضعیف و عضلات ظریف نیز از دیگر علائم سردی مزاج در افراد است. درمانگران طب سنتی افرادی را که دارای چهره لاغر و پوست به استخوان چسبیده دارند، دارای مزاج خشک میدانند. افرادی که مفاصل قابل مشاهده و برجسته دارند و غضروف حنجره و بینی آنها نیز برجسته و واضح است در گروه افرادی که دارای مزاج خشک هستند، قرار می‌گیرند.
5. چند ساعت در شبانه‌روز مي‌خوابيد؟
يكي ديگر از روش‌هاي شناسايي مزاج و طبع هر فرد بررسي ساعت، كيفيت و چگونگي خواب هر فرد است. درمانگران طب سنتي با بررسي كيفيت و كميت
خواب بررسي شود


بازدید : 458 | تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 ساعت : 18:13 |
برچسب ها : , ,


بازدید : 420 | تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1396 ساعت : 13:4 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دمنوش نیوشا برای کاهش وزن و کاهش سایز قطعی در ۴۰ روز

با کمک دمنوش  لاغری نیوشا ۴۰ روز تا لاغری و کاهش وزن کاهش سایز  فاصله دارید.

دمنوش نیوشا شامل چربی سوزهای بسیار قوی گیاهی دارای سیب سلامت

با دمنوش نیوشا با قدرت به جنگ چربی‌های ذخیره شده بدن‌تان می‌روید. <br/>
<PostHitBlock>بازدید : 986 | </PostHitBlock>
<PostDateBlock>تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396<div class=

ساعت : 18:25 |
برچسب ها : , ,

 

 

 


بازدید : 442 | تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396 ساعت : 12:46 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

از جا بلند شو
به خودت تکانی بده
اگر به موقع شروع کنی
نیازی به دویدن نداری
امیدوار باش 
و از زیبایی‌ های زندگی‌ لذت ببر...


بازدید : 681 | تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت : 12:16 |
برچسب ها : , ,

تنوعی از عطر و طعم و رنگ با نوشیدنی و دمنوشهای نیوشا

از نوشیدن لذت ببرید☺️☺️☺️ انتخاب با شماست


بازدید : 348 | تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت : 12:5 |
برچسب ها : , ,

صبح آمده غمهای جهان دور بریز
در نغمه ی هر پرنده ای شور بریز
لبخند بزن، سلام کن با گل سرخ
خورشید من! از پنجره ات نور بریز


بازدید : 536 | تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت : 11:9 |
برچسب ها : , ,

سفره هفت سین نیووووووشایی 
☘سلامت وصحت
☘سعادت وخوشبختی
☘سروروشادی
☘سروری وبزرگی
☘سرو قامتی وایستادگی
☘سرزندگی ونشاط
☘سفیدبختی وتوانمندی
تقدیم به شما عزیزان خانواده بزرگ نیوشا

 

 


بازدید : 809 | تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت : 11:0 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
تعداد صفحات : 13